Benzer Makaleler
Osmanlı ve Cumhuriyet Dönemi Matematikçilerinden Ord. Prof. Ali Yar’ın Matematik Kitapları
S. Betül BAYAM TAKICAK
Sayı: 2019, Sayı 77 - Bilim Tarihi ve Prof. Dr. Fuat Sezgin Özel Sayısı Sayfalar: 217-238 DOI: 10.32704/erdem.656940
2043
394
Türkiye’de Mektep Müzesi’nin Açılışı ve Sergilenen Eşyaların Listesi
Betül BATIR
Sayı: 2018, Sayı 75 Sayfalar: 5-34 DOI: 10.32704/erdem.496200
869
632
Alanya Rüşdiye Mektebi (1861-1913)
Ali Rıza GÖNÜLLÜ
Sayı: 2017, Sayı 73 Sayfalar: 65-88 DOI: 10.32704/erdem.471005
452
694
Halide Edip Adıvar’ın ‘Yeni Turan’ Romanını Yeniden Anlam(landırm)a
Veysel ŞAHİN
Sayı: 2013, Sayı 64 Sayfalar: 103-122 DOI: 10.32704/erdem.2013.64.103
0
332
Meşrutiyet Döneminde Kadın Hakları Savunuculuğunda Gelenekçi Bir Yazar: Avanzade Mehmet Süleyman
Beyhan KANTER
Sayı: 2012, Sayı 63 Sayfalar: 127-152 DOI: 10.32704/erdem.2012.63.127
619
489
Modernleşme Çağının Bir Eğitim Kurumu: Denizli İdadisi
Mithat AYDIN
Sayı: 2011, Sayı 61 Sayfalar: 31-58 DOI: 10.32704/erdem.2011.61.031
354
592
Bir Sosyalleşme ve Kişilik Oluşturma Aracı Olarak Sosyal Sınıflar
Turhan YÖRÜKAN
Sayı: 2009, Sayı 54 Sayfalar: 1-52 DOI: 10.32704/erdem.2009.54.001
1341
692
Mustafa Kemal’de İnkılâp Düşüncesinin Oluşumu ve Gelişimi
Taner ASLAN
Sayı: 2009, Sayı 53 Sayfalar: 1-22 DOI: 10.32704/erdem.2009.53.001
7668
736
XIX. Yüzyıl Türk Yazarları ve Avrupalı Seyyahlara Göre Türk Kadını
Yücel ÖZKAYA
Sayı: 2008, Sayı 51 Sayfalar: 179-194 DOI: 10.32704/erdem.2008.51.179
1867
4828
Mustafa Necati Sepetçioğlu’nun Karşılaştırmalı Türk Destanları Adlı Eserinin Tarih Eğitimi Açısından Değeri
Ahmet ŞİMŞEK
Sayı: 2007, Sayı 49 - Mustafa Necati Sepetçioğlu Özel Sayısı Sayfalar: 255-266 DOI: 10.32704/erdem.2007.49.255
642
282
Toplumsal Sorunları Çözmede Eğitime Biçilen Merkezi Rol Ve Son Dönem Osmanlı Aydınlarında Eğitim Düşüncesi
Mustafa GÜNDÜZ
Sayı: 2007, Sayı 48 Sayfalar: 21-54 DOI: 10.32704/erdem.2007.48.021
0
794
Türkiye’de Halkçılık İdeolojisi Ve Halkevleri
Fatih TUĞLUOĞLU
Sayı: 2005, Sayı 42 Sayfalar: 101-118 DOI: 10.32704/erdem.2005.42.101
0
901
İlk ve Orta Öğretimde Tarih Öğretimi Problemler ve Öneriler
Nuri KÖSTÜKLÜ
Sayı: 2004, Sayı 41 Sayfalar: 1-28 DOI: 10.32704/erdem.2004.41.001
0
198