Osmanlı ve Cumhuriyet Dönemi Matematikçilerinden Ord. Prof. Ali Yar’ın Matematik Kitapları

S. Betül BAYAM TAKICAK

Sayı: 2019, Sayı 77 - Bilim Tarihi ve Prof. Dr. Fuat Sezgin Özel Sayısı Sayfalar: 217-238 DOI: 10.32704/erdem.656940
3117 527

Türkiye’de Mektep Müzesi’nin Açılışı ve Sergilenen Eşyaların Listesi

Betül BATIR

Sayı: 2018, Sayı 75 Sayfalar: 5-34 DOI: 10.32704/erdem.496200
1150 743

Alanya Rüşdiye Mektebi (1861-1913)

Ali Rıza GÖNÜLLÜ

Sayı: 2017, Sayı 73 Sayfalar: 65-88 DOI: 10.32704/erdem.471005
646 888

Halide Edip Adıvar’ın ‘Yeni Turan’ Romanını Yeniden Anlam(landırm)a

Veysel ŞAHİN

Sayı: 2013, Sayı 64 Sayfalar: 103-122 DOI: 10.32704/erdem.2013.64.103
0 444

Meşrutiyet Döneminde Kadın Hakları Savunuculuğunda Gelenekçi Bir Yazar: Avanzade Mehmet Süleyman

Beyhan KANTER

Sayı: 2012, Sayı 63 Sayfalar: 127-152 DOI: 10.32704/erdem.2012.63.127
758 674

Modernleşme Çağının Bir Eğitim Kurumu: Denizli İdadisi

Mithat AYDIN

Sayı: 2011, Sayı 61 Sayfalar: 31-58 DOI: 10.32704/erdem.2011.61.031
679 703

Bir Sosyalleşme ve Kişilik Oluşturma Aracı Olarak Sosyal Sınıflar

Turhan YÖRÜKAN

Sayı: 2009, Sayı 54 Sayfalar: 1-52 DOI: 10.32704/erdem.2009.54.001
1997 884

Mustafa Kemal’de İnkılâp Düşüncesinin Oluşumu ve Gelişimi

Taner ASLAN

Sayı: 2009, Sayı 53 Sayfalar: 1-22 DOI: 10.32704/erdem.2009.53.001
21562 1065

XIX. Yüzyıl Türk Yazarları ve Avrupalı Seyyahlara Göre Türk Kadını

Yücel ÖZKAYA

Sayı: 2008, Sayı 51 Sayfalar: 179-194 DOI: 10.32704/erdem.2008.51.179
3279 5980

Mustafa Necati Sepetçioğlu’nun Karşılaştırmalı Türk Destanları Adlı Eserinin Tarih Eğitimi Açısından Değeri

Ahmet ŞİMŞEK

Sayı: 2007, Sayı 49 - Mustafa Necati Sepetçioğlu Özel Sayısı Sayfalar: 255-266 DOI: 10.32704/erdem.2007.49.255
939 460

Toplumsal Sorunları Çözmede Eğitime Biçilen Merkezi Rol Ve Son Dönem Osmanlı Aydınlarında Eğitim Düşüncesi

Mustafa GÜNDÜZ

Sayı: 2007, Sayı 48 Sayfalar: 21-54 DOI: 10.32704/erdem.2007.48.021
0 926

Türkiye’de Halkçılık İdeolojisi Ve Halkevleri

Fatih TUĞLUOĞLU

Sayı: 2005, Sayı 42 Sayfalar: 101-118 DOI: 10.32704/erdem.2005.42.101
0 1095

İlk ve Orta Öğretimde Tarih Öğretimi Problemler ve Öneriler

Nuri KÖSTÜKLÜ

Sayı: 2004, Sayı 41 Sayfalar: 1-28 DOI: 10.32704/erdem.2004.41.001
0 342

Mühendis Mehmet Misbah’ın Matematik Felsefesine ve Matematik Eğitimine Dair Görüşleri

Müjdat TAKICAK

Sayı: 2023, Sayı 85 Sayfalar: 151-172 DOI: 10.32704/erdem.2023.85.151
166 69